Aktualności

          • Narodowe Święto Niepodległości

          • Każdego roku, społeczność naszej szkoły, uroczyście obchodzi Narodowe Święto Niepodległości. W tym roku w piątek 7 listopada , odbył się uroczysty apel ,na którym uczniowie klas siódmych i ósmych przypomnieli o trudnej drodze Polaków do Niepodległej. Następnie chór, w którym zaśpiewali wszyscy obecni na sali uczniowie zaprezentował najpopularniejsze pieśni patriotyczne. 
            Każdy z uczestników apelu miał poczucie, że bierze aktywny udział wtym ważnym patriotycznym święcie. Dopełnieniem Narodowego Święta Niepodległości, będzie pokaz żywych obrazów zatytułowany „Nie tylko Matejko”, podczas którego uczniowie poszczególnych klas zaprezentują wybrane dzieła wybitnych malarzy historycznych. W tej niebanalnej formule wyrazimy swój patriotyzm i uczcimy pamięć tych, którzy walczyli o wolną Polskę.


            H.B.Zarębska

          • Holy Wins w naszej szkole – radosne świętowanie

          • 30 października w naszej szkole panowała wyjątkowa, radosna atmosfera! Obchodziliśmy kolejny już raz dzień, w którym przypominamy sobie, że świętość może iść w parze z uśmiechem, życzliwością i wspólną zabawą. 

                Od rana, po korytarzach przechadzali się dostojnie uczniowie w pięknych, pomysłowych strojach. Mogliśmy spotkać między innymi Świętą Weronikę, Hiacyntę, Klarę, Karolinę, Jadwigę, Helenę. Byli też Święci; Jakub, Stanisław, Franciszek - wśród nich było też wielu Aniołów oraz Maryja, Archanioł Michał i królowa, która gra w szachy. 

                 Na jednej z przerw cały orszak dotarł do biblioteki, gdzie wysłuchaliśmy wiersza “Dlaczego Święty jest uśmiechnięty?”  Potem zapoznaliśmy się z wystawą książek o świętych, które są do wypożyczenia i przeczytania 😉 (np.: o św. Mikołaju, Patryku, Dominiku, Cecylii, Kindze i wielu innych). 

                Kolejnym punktem było wręczenie wszystkim uczestnikom zabawy zadań do wykonania w rodzinach. Były to krzyżówki, zagadki, kolorowanki oraz sentencje o radości i uśmiechu, wydrukowane na kolorowych kartkach. 

              Na zakończenie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie zakrywając nasze roześmiane twarze tymi pięknymi słowami:  

            😊 „Uśmiech jest językiem, który nawet dziecko rozumie.” 

            😄 „Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości.” 

            🌞 „Uśmiech to krzywa, która prostuje wszystko.” 

            💛 „Radość często kryje się w małych, codziennych chwilach.” 

            😄 “Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie”. 

            😊 “Najbardziej straconym dniem jest ten, w którym się nie śmiałeś”

            To był dzień pełen radości - lubimy tak świętować! Święty zwycięża! 

            Czekamy na rozwiązania zadań, które były dla całych rodzin - dla dzieci i dorosłych.

            Przygotowaliśmy nagrody! 🎁 

            Dziękujemy wszystkim uczniom, nauczycielom i rodzicom za zaangażowanie i wspólną zabawę - Beata i Ewa w imieniu zespołu katechetycznego i biblioteki szkolnej  

          • „Szkoła przyszłości: Edukacja ekologiczna w praktyce szkolnej”

          • W dniach 26-28 października 2025 r. nauczycielki naszej szkoły, p. Magdalena Świetlik i p. Agnieszka Wojdyna, zaangażowane w realizację projektów Erasmus+, wzięły udział w ogólnopolskiej konferencji „Edukacja ekologiczna w praktyce szkolnej” zorganizowanej przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji. Spotkanie odbyło się w Gdyni i zgromadziło nauczycieli z całej Polski, którzy wspólnie poszukiwali odpowiedzi na pytanie, jak skutecznie kształtować świadomość ekologiczną młodych ludzi.

            Konferencja była okazją do wymiany doświadczeń, refleksji oraz prezentacji dobrych praktyk w zakresie edukacji klimatyczno-środowiskowej. Uczestniczki miały możliwość wysłuchania inspirujących wykładów ekspertów, m.in. prof. Piotra Skubały, dr Marzeny Cypryańskiej-Nezlek czy dr. Jędrzeja Witkowskiego, a także wzięcia udziału w licznych sesjach tematycznych.

            W ramach sesji równoległych poruszano takie tematy jak: 

            • edukacja klimatyczna jako komponent edukacji obywatelskiej,

            • rozpoznawanie dezinformacji klimatycznej,

            • gry edukacyjne i warsztaty ekologiczne,

            • projekty lokalne realizowane przez młodzież. 

            Szczególne zainteresowanie uczestniczek wzbudziły warsztaty poświęcone metodom angażowania uczniów w działania proekologiczne oraz sesja „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, która doskonale wpisuje się w filozofię projektów Erasmus+ realizowanych w naszej szkole. 

            Udział w konferencji był dla naszych nauczycielek nie tylko źródłem wiedzy i inspiracji, ale także okazją do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń z innymi placówkami edukacyjnymi. Zdobyte materiały i pomysły zostaną wykorzystane w dalszej pracy projektowej oraz w rozwijaniu projektów międzynarodowych. 

          • Zbiórka karmy dla psów z Piaseczyńskiego Przytuliska

          • Z całego serca dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w akcji i przynieśli karmę dla czworonożnych podopiecznych przytuliska w Piasecznie. Dzięki Wam udało się zebrać sporo karmy, która na pewno przyda się potrzebującym psom. Wasza pomoc i zaangażowanie pokazują, że mamy w naszej szkole wielkie serca. Dziękujemy za każdy worek karmy, każdą puszkę i każdy gest dobroci !

            Szkolne Koło Wolontariatu

          • ERASMUS DAYS 2025

          • W dniach 14–17 października cała społeczność szkolna w Zalesiu Górnym świętowała Dni Erasmusa – wyjątkowy czas, który pozwolił uczniom i nauczycielom jeszcze lepiej poznać ideę współpracy międzynarodowej oraz wartości, jakie niesie ze sobą uczestnictwo w programach Erasmus+. 

            Już od poniedziałku korytarze szkolne zapełniły się kodami QR, które prowadziły do materiałów edukacyjnych dotyczących Unii Europejskiej, historii jej powstania oraz programów Erasmus. Uczniowie, za zgodą nauczycieli, mogli w czasie przerw korzystać z telefonów, by zdobywać wiedzę w interaktywny sposób. 

            W ramach obchodów uczniowie przygotowywali prezentacje w Canvie przedstawiające wybrane kraje Unii Europejskiej. Kreatywność i zaangażowanie młodych twórców zaowocowały pięknymi, multimedialnymi pracami. 

            W czwartek 16 października uczniowie klas VI i VII wraz z nauczycielami zostali zaproszeni do sali teatralnej na specjalne wydarzenie, podczas którego: 

            1. podsumowano projekt Erasmus realizowany w roku szkolnym 2024/2025;

            2. uczniowie, którzy brali udział w mobilnościach, odpowiadali na pytania swoich kolegów i koleżanek w ramach sesji Q&A;

            3. przedstawiono nowe projekty Erasmus, które będą realizowane w nadchodzących miesiącach; 

            4. nauczyciele – uczestnicy mobilności – przygotowali dla uczniów ciekawe wyzwania i zadania związane z tematyką europejską. 

            Kulminacyjnym punktem obchodów był piątek 17 października, kiedy odbył się Turniej Europejski. Uczniowie z klas 0-8 rywalizowali w quizach, grach i zadaniach związanych z Europą. Każda klasa od IV do VIII 6+wytypowała trzyosobowy zespół, który reprezentował ją w turnieju. Atmosfera była pełna radości, współpracy i ducha zdrowej rywalizacji. 

            Turniej Europejski dostarczył uczniom nie tylko wiedzy i zabawy, ale również mnóstwo pozytywnych emocji! Zwycięskie klasy otrzymały wyjątkowe nagrodykupony specjalne do wykorzystania w pierwszym półroczu roku szkolnego. Wśród nich znalazły się m.in.: 

            • zwolnienie z odpowiedzi ustnej,

            • dodatkowe nieprzygotowanie,

            • kupony na herbatkę u Pani Dyrektor dla zwycięskich zespołów reprezentujących klasy.

            Radość z wygranych była ogromna – uczniowie z entuzjazmem odbierali nagrody, a atmosfera była pełna śmiechu i radości. To był dzień, który na długo pozostanie w pamięci całej społeczności szkolnej! 

            Dni Erasmusa w naszej szkole były nie tylko okazją do zabawy, ale przede wszystkim do nauki i refleksji nad tym, jak ważna jest współpraca międzynarodowa, otwartość na inne kultury i wspólne budowanie przyszłości Europy. 

            Dziękujemy wszystkim uczniom, nauczycielom i organizatorom za zaangażowanie!

            Zespół Erasmusa #ErasmusTeam

          • Szkolna Rada Rodziców - działania

          • Szkolna Rada Rodziców rozpoczyna działać w kolejnym roku szkolnym!

            Na zebraniu 17 września reprezentantki i reprezentanci klas wybrali prezydium RR i omówili wstępne plany na rok 2024/2025. Pomysłów jest wiele: dyskoteka, kiermasz świąteczny, bal karnawałowy, Dni Sportu, akcje informacyjne i profilaktyczne, zakupy sprzętu do szkoły. Odbyły się już pierwsze głosowania (dni wolne, program profilaktyczno-wychowawczy szkoły).Jest też dużo zapału do pracy na rzecz uczniów! 

            Tutaj można na bieżąco śledzić działania szkolnej RR: https://www.spzalesiegorne.pl/a/aktualnosci-2

            Na grafice garść informacji o inicjatywach zorganizowanych w zeszłym roku. 


            Realizacja zadań RR nie jest możliwa bez składek. Zatem zachęcamy do wpłat.

            Sugerowana składka to 50zł na semestr na dziecko. 

             

            ***DANE DO PRZELEWU***

            Bank PKOBP nr konta: 79 1020 1185 0000 4802 0308 8879

            RR Szkoły Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym
            Ul. Sarenki 20, 05-540 Zalesie Górne

            W tytule prosimy podać: imię i nazwisko dziecka/ klasę

          • „Europeanization through games” – kolejny projekt Erasmus+

          • Nasza szkoła zrealizuje kolejny projekt w ramach programu Erasmus+ (KA210-SCH – Partnerstwa na małą skalę w sektorze edukacji szkolnej).

            Czas trwania: 15 miesięcy
            Kwota dofinansowania: 60 000 €
            Kraje partnerskie: Polska, Finlandia, Turcja

             

            Cele i założenia projektu

            Projekt „Europeanization through games” koncentruje się na włączeniu społecznym i różnorodności w edukacji, łącząc innowacyjne metody nauczania z elementami gier i nowoczesnych technologii.

            Głównym celem jest rozwijanie postaw otwartości, empatii i współpracy międzykulturowej poprzez naukę opartą na grach – tradycyjnych i cyfrowych. Uczniowie będą poznawać wartości takie jak sprawiedliwość, równość i różnorodność kulturowa, uczestnicząc w interaktywnych zajęciach opartych na zasadach fair play.

             

            Dlaczego ten projekt jest wyjątkowy?

            • Łączy gry tradycyjne i cyfrowe w nowatorszy sposób, wykorzystując grywalizację i symulacje edukacyjne.
            • Uczniowie są aktywnymi twórcami procesu nauki, a nie tylko jego odbiorcami.
            • Projekt promuje edukację włączającą, zapewniając dostępność dla wszystkich grup uczniów.
            • Wspiera cyfrową transformację szkół, rozwijając kompetencje nauczycieli i uczniów w zakresie nowych technologii.
            • Kładzie nacisk na zrównoważony rozwój – ograniczenie zużycia papieru, wirtualne mobilności i ekologiczne inicjatywy szkolne.

             

            Najważniejsze działania projektowe

            W ramach projektu odbędą się trzy międzynarodowe spotkania uczniów i nauczycieli:


            Polska – „Exploring Identities Through Games and Art” (luty 2026)
            Warsztaty artystyczne, gry tradycyjne i cyfrowe, działania ekologiczne oraz zajęcia na temat równości i różnorodności.

            Finlandia – „Innovative Learning for an Inclusive Future” (kwiecień 2026)
            Zajęcia z cyfrowego storytellingu, warsztaty arteterapii i projektowanie gier wspierających integrację międzykulturową.

            Turcja – „Unity through Arts and Cultural Participation” (wrzesień 2026)
            Warsztaty kulturowe, gry i tańce tradycyjne, cyfrowe opowieści o różnorodności i współpracy.

             

            Udział w projekcie „Europeanization through games” to wyjątkowa okazja do rozwijania kreatywności, empatii i współpracy między uczniami z różnych krajów. Dzięki wspólnym działaniom młodzież lepiej zrozumie europejskie wartości i nauczy się budować świat oparty na tolerancji, równości i wzajemnym szacunku.

             

            Magdalena Świetlik

            Agnieszka Wojdyna

          • „Myths & Legends” - nowy projekt Erasmus+ w naszej szkole

          • Nasza szkoła z dumą realizuje projekty w ramach programu Erasmus+, które wspierają rozwój uczniów i nauczycieli oraz wzmacniają współpracę międzynarodową. Jeden z nich to projekt „Myths & Legends to develop key competences and inclusion”.

            O projekcie „Myths & Legends”

            ·         Typ akcji: Partnerstwa na małą skalę w edukacji szkolnej (KA210-SCH)

            ·         Kwota dofinansowania: 60 000 euro

            ·         Czas trwania: 24 miesiące

            ·         Kraje partnerskie: Polska, Grecja, Włochy

            Projekt ma na celu rozwój kompetencji kluczowych uczniów oraz promowanie włączenia społecznego poprzez wspólne działania edukacyjne dotyczące mitów i legend krajów partnerskich.

            Cele projektu:

            1. Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – językowych, cyfrowych, kulturowych i społecznych.
            2. Zwiększenie zainteresowania mitami i legendami Grecji, Włoch i Polski oraz pogłębienie wiedzy o ich wpływie na współczesną kulturę.
            3. Opracowanie nowoczesnych scenariuszy zajęć i albumów tematycznych z wykorzystaniem narzędzi ICT.
            4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz umiejętności językowych nauczycieli biorących udział w mobilnościach.
            5. Włączanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uczniów z rodzin migranckich oraz tych w trudnej sytuacji życiowej do działań projektowych – w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu i wspierania integracji.
            6. Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy szkołami partnerskimi w zakresie realizacji i zarządzania projektami edukacyjnymi.

            Projekt „Myths & Legends” to wyjątkowa okazja do rozwijania umiejętności, poznawania kultur innych krajów oraz budowania otwartości i współpracy międzynarodowej.

            Dzięki projektom Erasmus+ nasi uczniowie mają możliwość zdobywania nowych doświadczeń, rozwijania umiejętności językowych i międzykulturowych oraz budowania międzynarodowych przyjaźni.

            Wkrótce przedstawimy szczegóły kolejnych dwóch projektów realizowanych w naszej szkole.

             

            Agnieszka Wojdyna

            Magdalena Świetlik

          • Konferencja

          • Konferencja „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu i ADHD” w Piasecznie

            (konferencja będzie tłumaczona na PJM)

            To całodniowe spotkanie poświęcone temu, jak wspierać młode osoby neuroróżnorodne w ich codziennym funkcjonowaniu, edukacji i wchodzeniu w dorosłość.

            Zdrowie psychiczne dzieci i nastolatków to nie tylko temat specjalistyczny – to realne doświadczenia rodzin, nauczycieli i samych osób w spektrum, które mierzą się z kryzysami, poczuciem niezrozumienia, czy brakiem adekwatnego wsparcia.

            Podczas konferencji porozmawiamy o tym, jak jakość życia i zdrowie fizyczne wpływają na dobrostan psychiczny, jak wygląda systemowe wsparcie w kryzysie, dlaczego relacje społeczne i edukacja mogą być zarówno źródłem siły, jak i obciążenia.

            Ważnym wątkiem będzie także dojrzewanie, seksualność i tożsamość płciowa – tematy, które wciąż bywają pomijane, a mają ogromne znaczenie dla rozwoju młodych osób.

            Na koniec przyjrzymy się momentowi przejścia z edukacji do dorosłości – etapowi pełnemu wyzwań, ale i szans na budowanie samodzielności i poczucia sprawczości.

            Konferencja to okazja, aby spojrzeć na zdrowie psychiczne w spektrum szerzej – nie tylko przez pryzmat trudności, ale też możliwości, jakie daje odpowiednie wsparcie, otwartość i współpraca różnych środowisk.

            To przestrzeń spotkania rodziców, nauczycieli, specjalistów i wszystkich, którym bliski jest temat neuroróżnorodności i dobrostanu młodych ludzi.

            Miejsce konferencji;

            Biblioteka Publiczna w Piasecznie

            ul Jana Pawła II 55

            05-500 Piaseczno

            sala widowiskowa

            godz.9-17.00

            rejestracja od godz.8.30

            Harmonogram:

            09:00 - Jakość życia codziennego i zdrowia fizycznego a jego wpływ na zdrowie psychiczne osób w spektrum autyzmu i adhd – Izabela Hnidziuk-Machnica

            10:00 - Dziecko w kryzysie psychicznym – systemowe formy wsparcia - Marzena Pawlus

            11:00 - 11: 20 przerwa

            11:20 Budowanie pozytywnej tożsamości poprzez wspieranie samoświadomości i autonomii młodych osób w spektrum autyzmu i adhd – JAN GAWROŃSKI

            12:10 - Relacje społeczne i ich wpływ na zdrowie psychiczne osób w spektrum autyzmu i adhd – Paulina Zawadzka

            13:10 - 13:40 - przerwa

            13:40 -- Potrzeby edukacyjne i ich wpływ na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu i adhd SYLWIA KOWALSKA

            14;40 - Dojrzewanie, seksualność, tożsamość płciowa i ich wpływ na zdrowie psychiczne młodych osób w spektrum i adhd 

            15:40 - 16:00 - przerwa

            16:00 - Proces wsparcia pomiędzy końcem edukacji a dorosłością osob w spektrum autyzmu i adhd – Michał Bydzicki

             

            Zapisy tylko poprzez linki:

             https://fundacja-aleklasa.eu/bo-piaseczno-2025/

             https://fundacja-aleklasa.bookero.pl/

             Przy rejestracji w systemie bookero należy wybrać kategorię:

            -"Komitet Rodziców Piaseczno BO 2025 (Gminny Budżet Obywatelski)

            UWAGA! - organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian godzin poszczególnych wykładów oraz zmiany prelegentów.

            Wydarzenie finansowane jest ze środków Budżetu Obywatelskiego Gminy Piaseczno.

            Gmina PiasecznoBiblioteka Publiczna w Piasecznie

          • Listy klas pierwszych

          • Szanowni Państwo,

            uprzejmie informujemy, że listy klas pierwszych dostępne będą w sekretariacie szkoły w godzinach:

            czwartek 12.00  - 15.30 

            piątek 8.00  - 14.00.

            W związku z przepisami ODO, informację o podziale udzielone będą wyłącznie rodzicom lub opiekunom prawnym dzieci przyjętych do klasy pierwszej.

            Dyrekcja SPZG

          • Wyprawka do świetlicy szkolnej 2025/2026

          • Szanowni Państwo,

            bardzo proszę o dostarczenie do świetlicy szkolnej poniższych przyborów:

             

            • ryza białego papieru A4,
            • blok techniczny biały A4,
            • blok techniczny kolorowy A4,
            • blok techniczny biały A3,
            • blok techniczny kolorowy A3 – 2 szt.,
            • plastelina - opakowanie,
            • nożyczki,
            • taśma klejąca – zwykła,
            • taśma klejąca dwustronna - 1 sz.,
            • kredki – pastele olejne,
            • talerzyki papierowe- opakowanie,
            • chusteczki –1  pudełko,
            • brokat – różne kolory – opakowanie,
            • koraliki do nawlekania – opakowanie,
            • pompony do prac plastycznych różne rozmiary,
            • klej np. wikol w tubce - 2 szt.,
            • klej w sztyfcie – 1 szt.

             

          • Wyprawka - oddział przedszkolny, 2025/2026

          • • mały plecak
            • buty na zmianę
            • strój na w-f w podpisanym worku (biała koszulka + spodenki)
            • 2 zeszyty 32 kartkowe
            • piórnik
            • teczka A4
            • chusteczki wyciągane – 2 opakowania
            • ręczniki papierowe – 4 sztuki
            • serwetki gastronomiczne, jednowarstwowe – 1 duże opakowanie (ok 150szt)
            • bidon
            • piórnik
            Wyposażenie piórnika:
            • 2 ołówki B lub HB (najlepiej grube, trójkątne)
            • kredki ołówkowe (12 podstawowych kolorów)
            • flamastry
            • temperówka
            • gumka do ścierania
            • nożyczki
            Przybory plastyczne:
            • ryza papieru xero
            • opakowanie kolorowego papieru xero
            • blok techniczny kolorowy A4 – 2 sztuki
            • blok techniczny biały A3 – 2 sztuki
            • klej w sztyfcie - 6 sztuk
            • plastelina 1 duże opakowanie
            • kredki Bambino 2 opakowania
            • pędzelki 3 szt. w różnych rozmiarach
            • farby plakatowe
            • bibuła marszczona (6 kolorów: biały, czerwony, zielony, niebieski, żółty, różowy
            lub fioletowy)
            Dodatkowo można zaopatrzyć dziecko w:
            ***zapasowe ubranie
            ***mokre chusteczki

          • Wyprawka do klasy I, 2025/2026

          • MATERIAŁY DO KLASY 1 (koniecznie prosimy o podpisanie)

            • ZESZYTY duże w FORMACIE A4 - 16 kartkowe: w trzy linie (kolorowa liniatura) 2szt,

            w kratkę 2szt

            - blok techniczny A3 biały 1szt

            - blok techniczny A3 kolorowy 2szt

            - blok techniczny A4 biały 1szt

            - blok techniczny A4 kolorowy 2szt

            - papier kolorowy do wycinanek 1szt

            - krepina (kilka kolorów)

            - bibułka (komplet)

            - klej w sztyfcie 3szt

            - klej Wikol lub klej Magiczny w tubce 1szt

            - farby plakatowe w pojemniczkach oraz plastikowy pojemnik na wodę

            - komplet pędzli

            - plastelina duża 2op

            - teczka papierowa z gumką 2szt

            - blok kalki technicznej 1szt

            - kredki pastelowe olejne

            - pudełko chusteczek higienicznych i ręczniki papierowe

            - ryza papieru białego A4

            • PIÓRNIK wyposażony w:

            - ołówek HB 2szt

            - temperówka z pojemnikiem

            - gumka

            - linijka, która mieści się w piórniku

            - nożyczki

            - klej w sztyfcie

            - kredki ołówkowe

            - flamastry (podstawowe kolory)

            • OBUWIE NA ZMIANĘ w podpisanym worku
            • STRÓJ DO GIMNASTYKI-podpisane: biała koszulka, ciemne spodenki – w podpisanym worku

            Podręczniki i ćwiczenia dzieci otrzymają w szkole.

            WSZYSTKIE PODRĘCZNIKI, ĆWICZENIA, ZESZYTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO OBŁOŻYĆ I PODPISAĆ

            W domu gromadzimy: kawałki materiałów, kolorowe włóczki, tasiemki, sznureczki, giętki drut, pudełka po butach, pudełeczka, rolki po ręcznikach papierowych i papierze toaletowym, tacki styropianowe, patyczki, piórka, koraliki, słoiczki małe, guziki etc.

            Będziemy korzystać z tych materiałów w miarę potrzeb.

             

          • 🎉 Loteria podczas Pikniku Rodzinnego – razem zdziałaliśmy wiele! 🎉

          • 8 czerwca 2025 r. podczas Pikniku Rodzinnego w naszej szkole Szkolne Koło Wolontariatu zorganizowało loterię fantową, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Dzięki zaangażowaniu całej społeczności szkolnej i gości udało się uzbierać 5015 zł!

            Cały dochód z loterii został przekazany na rzecz Fundacji Spełnionych Marzeń, która wspiera dzieci i młodzież walczące z chorobami nowotworowymi.

            Z całego serca dziękujemy wszystkim darczyńcom fantów – Wasza hojność umożliwiła realizację tej inicjatywy. Dziękujemy również każdemu, kto wziął udział w loterii – wspólnie pokazaliśmy, że pomaganie ma moc!

            Dziękujemy za Wasze wsparcie i obecność!

            Szkolne Koło Wolontariatu